Thursday, February 10, 2011

Masih Terasa Rindu..



UMMAR KHALIF
Hati ni masih lagi terasa rindu..
Walaupun zahirnya tiada air mata mengalir, tetapi di dalam hati masih menangis..
Rindu pada suara, tangisan dan senyuman itu...

WALAUPUN HANYA SEBENTAR,
Dia pernah menjadi SEGALANYA di dalam hidup ini..
Pernah menjadi tangisku, tawaku dan syukurku..

SEMUA ORANG BERKATA
"bersabarlah.."
"jangan sedih, jangan menangis"
"tak apa, pasti ada hikmah di sebalik yang berlaku"
"ini bukan rezeki kamu"
"insyaallah, nanti ada rezeki yang lain"

AKU HANYA MENGANGGUK
Tanda bersetuju

TETAPI SEBENARNYA DALAM HATI SEDANG BERKATA
"bagaimana nak bersabar?"
"hati sangat sedih dan kecewa"
kerana
"aku tak pasti apakah hikmah di sebaliknya"
"benarkah ini bukan rezeki ku?"
"ataupun ini memang rezeki ku yang telah dirampas??"
"bagaimana kalau tiada rezeki yang lain??"

MEMANG
Bunyinya macam aku tak redha
Bunyinya macam sangat berdosa
Tapi aku insan yang sangat lemah
Aku berharap mendapat keampunan dariNYA..

UMMAR KHALIF
Ibu sayang kamu..



MORAL OF THE STORY
Kalau nak amik anak angkat, legal documentation masih belum cukup ye..
Pastikan mental dan fizikal kuat untuk menghadapi sebarang kemungkinan..
Lebih-lebih lagi bila berhadapan dengan ibu kandung yang agak S.E.N.G.E.T
Tak pasal-pasal kang, meroyan MACAM AKU!!




Aku, sesaat sebelum meroyan..
Raja H yang sangat cool macam COOL BLOG
Ummar Khalif yang suka tdo,minum susu,tdo, minum susu,tdo,minum susu,Zzzz..







6 comments:

  1. dear : cry as much as u want.. i won't stop u.. tp lepas nanges.. please do move on.. life is about getting something n lose something.. but whatever happened, Allah know better.. u can mourn.. u can cry.. but at the end, u will smile... i'm here if u need me ok..

    ReplyDelete
  2. hati ni belum dapat dipujuk lagi...
    tolong saya..

    ReplyDelete
  3. Allah pasti ada alasanNya tersendiri kenapa Dia bg kiter ujian camni... semoga miss ieka tabah & cekal mengharunginya... betullah kata org tua2, berat mata yang memandang berat lagi bahu yang memikul.. as long as ur Raja H on side, u know u can be more stronger day by day.... cheer up k..

    ReplyDelete