Friday, April 1, 2011

Nite with My loveS..

LalinKSssss!!
Gue kangen bangat sama kamu berdua..
Syukur, kita masih diberi peluang dariNYA untuk ngeDate, sekaligus bercandle light dinner..
Gue sayang bangat sama loo berdua..
Buat Lalink Ila yang sudi membelaja gue..makasih yaa..
Buat Lalink Asni yang udah memutar belitkankan lokasi kejadian, gue udah maafin loo..
Lain kali, bilang yang benar dong..Jangan bikin gue pusing macam gasing teruss..
Ya, udah..Daaaa!
(Sejak kapan gue berbicara kayak gini??)
Miss ieka konpiuss sendiri nih!

Eh,tu..ada fotonya lagi..haha!

Lalink Ila bersama adik yang pandai baca doa naik kenderaan..nanti ajar Mama Ieka eh..

Lalink Asni bersama Little Samurainya..

Urmm.yang ni ialah SAYA bersama mereka..(nak jugak interprem..)

Mereka ni suka bebenor air sirap bandung..Ntah hape-hape ntah!

Miss Ieka punye!

Lalink Ila punye!

Lalink As punye!

Lalink Ila tengok makanan macam nak telan dengan pinggan-pingganya sekali!

Little Samurai yang sentiasa dahagakan KEBEBASAN!!

Kesimpulannya, kami sema amat gembira tak hengat..
Alhamdullilah, atas nikmat makan malam kami yang hanya western pada nama & rupa tetapi sangat eastern dari segi rasanya..

SekiaN

No comments:

Post a Comment